top of page

Comunica amb humor.

L'humor és un llenguatge universal, no té límits ni fronteres. És el canal per comunicar-te amb els teus clients i col·laboradors de manera directa i el transport més eficaç perquè les teves idees donin la volta al món.


Al mar de continguts que es comparteixen cada dia a les xarxes socials, triomfen els que afegeixen ironia, sarcasme o simpatia. Tots els colors i tons de l'humor són benvinguts a Twitter, YouTube, Facebook, Instagram, WhatsApp, blocs i butlletins.



Si et preguntes com pots fer servir el sentit de l'humor per petar-ho amb la teva marca, aquí tens algunes pistes.


Connecta amb els teus clients. Escriu, edita, programa o dissenya pensant que parles amb els usuaris de manera natural i que són persones intel·ligents que et cauen genial, amb les que te n’aniries a prendre una cervesa. Entendràs les seves necessitats, aquest procés és la famosa empatia.


Caure bé sense fer-se el graciós. No t'emboliquis, el sentit de l'humor no té res a veure amb fer bromes o acudits fàcils. Es pot ser molt simpàtic sent elegant i professional. Així que ajusta el to a la resta de valors de la teva empresa.


Contingut original. Aquesta és la clau de tot i perquè tingui més valor afegeix una mica de personalització i adapta els teus missatges a cada format. Crear contingut és fàcil, ser original no tant, comença gaudint dels teus propis productes i serveis. Gaudeix fent el que fas. Viu, experimenta, relativitza, comparteix-i apunta totes les sensacions, tindràs un inventari perfecte per argumentar.


L'espurna. Aquest punt és tan fàcil com difícil. No hi ha cap manual per a això, l'espurna es té o no, però per si les mosques pots utilitzar el mètode científic. Fes una hipòtesi, contrasta-la, pren distància. Et fa somriure? Aleshores, funciona!


Tria el teu canal. El continent és tan important com el contingut, simplement tria les xarxes i canals, no cal ser omnipresent. Pensa sempre en qui vols que et llegeixi i quin és el teu públic objectiu, et donaran la resposta.


bottom of page